Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Therese Marcusson - 31 maj 2009 20:47

Idag har jag ju fått fira min första mors dag! Åh, vad roligt!

Började dagen med att få frukost på säng. Inte dumt! Sen gick jag ut på en morgonpromenad. Klockan var bara halv nio men det var redan mycket varmt. Det är nog tur att det blåst endel idag, annars hade man blivit stekt. På eftermiddagen visade termometern 30 grader.

Som sagt, mors dag. Försökte ta någon bra bild på mig och min dotter, men det gick inge vidare.

Här är vi iallafall....

Vi har varit ut och käkat i stan. Marcus bjöd mig (eller Agnes är det väl egentligen). Jag bjöd min mor och Marcus sin mor.

Brorsans pojkar hängde också med då föräldrarna deras hade turen att vara på Ikea. (fast jag vette sjutton om jag velat sitta och åka bil till Ikea en varm dag som denna)

Agnes och hennes morfar...

Efter maten for vi till Morö backe och hälsade på våra släktingar. Det blev en liten släktträff för dom som bor där är släkt med både mig och Marcus. Fast jag och Marcus är inte släkt... Min morbror Gunnar är gift med Maggan som är släkt med Marcus... Även Janne och britte följde med och träffade Maggans mamma Valborg som är kusin med Janne och dom hade inte träffats på många år. Det där blev lite rörigt tror jag... Nåväl, vi fick fika och hade trevligt, Robin och Albin drog med oss alla på att tävla i vem som kunde springa snabbast runt huset. Robin vann mot alla!

Agnes fick sitta på en häst för första gången...

Och vädret tillät ju pojkarna bus att få åka cab idag...

Nu ska jag gå och få min andra morsdagspresent. Jag har blivit lovad massage. Nice!

Tjing!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards