Alla inlägg under mars 2010

Av Therese Marcusson - 30 mars 2010 12:20

Hej!


Testar ladda in bilder från min nya kamera. Den gamla la av...

Har inte tid skriva så mycket. Agnes sover, det är mitt på dagen, och jag ska sen iväg och jobba. Kom bara på att jag måste testa..

Gravid v.25

  

Blandade bilder från helgen som var..

  


  

  


  

  


  


  


Roligare än så blev det inte. Kameran och inladdning av bilder funkar iallafall  

Hörs en annan dag!










Av Therese Marcusson - 13 mars 2010 18:42

Igår fick Sally (svärfars stövare) 7 söta valpar. Alla hanar!! Nu blir det ännu roligare för Agnes att vara där! (tills dom fått sina sylvassa tänder kanske :)

  

Annars så är ju kanske katterna fortfarande favoriterna...

  

Annars är allt lugnt. Bebben har blivit 23 veckor, här har ni en suddig bild från ultraljudet för några veckor sedan.

Nån som vill gissa kön? Vi vet inte... 

  

Idag vaknade vi upp till en strålande dag. For till Ljusvattnet för att försöka få igång en skoter så vi kunde fara och grilla men det behövdes visst nå delar så det blev inget med det. Istället for vi hit till Skråm och tog en annan skoter till Emil och Michaela. Där grillade vi korv i ett väder som plötsligt inte var lika fint. Helt plötsligt blev det både mulet och började snöa! Men korven och sällskapet var goda!

  

 Glömde ladda in bilden på Agnes då hon åker skoter, hon tycker verkligen det är sååå kul. Ögonen lyser och hon blir så ivrig när man säger att hon ska få köra skoter  .

 

Förresten, nu har jag ju inte kvar så många läsare på bloggen eftersom jag så sällan uppdaterar men ni anhängare som jag har, min hemsida kommer snart att läggas ner eftersom det blir en paus i hunderiet (valpar alltså) i några år. Endel av er hittar nog hit via hemsidan men då får ni skriva in direktadressen hit till bloggen, den är www.gladjedalen.bloggagratis.se

 

Nu väntar snart Melodifestivalen och en massa snacks!

Ha en trevlig kväll!

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards