Alla inlägg under augusti 2010

Av Therese Marcusson - 12 augusti 2010 20:55

Hej!


Städar inför det kommande kalaset, våran lilltjej, eller ska jag säga stortjej? fyller ju två år på lördag. Men nu behövde jag en paus så jag tänkte bara lägga in lite nya bilder från förra helgen då vi var på Kurjanfestivalen. Fast jag har redan fått många "pauser" ikväll då lilleman ju är vaken större delen av kvällen och Marcus är och spelar match i Umeå.  

Fiska och fånga upp nalle..

  

Jag tryckte ner min mindre passande rumpa i en av karusellerna och åkte med en lycklig tjej.

  

Men sen fick hon prova en annan karusell och då åkte hon helt själv och det gick ju lika bra det!

  

Kast med liten sten!

  

Det här korta inlägget tog väääldigt lång tid att skriva. En dator som plötsligt blev väldigt seg i kombination med en pojke (utan namn:-) som plötsligt fick världens magknip!

Nu hoppas jag lilleman sover resten av kvällen så ska jag städa lite till sen blir det bingen!

Night!




Av Therese Marcusson - 1 augusti 2010 22:58

Här kommer en massa bilder från Lillepluttlandet. Vi hade en riktigt trevlig dag där idag.

Det gäller att ha barnasinnet kvar   

  

  

  

Efter hoppningen så var det dags för guldvaskning. Agnes ville dock hellre bada. Blöt blev hon iallafall, tur vi hade ett par extrabyxor liggandes i vagnen!

  

Tåget var en favorit, det fick hon åka två gånger, en gång med mamma och en gång med pappa.

  

Hej svejs!

  

Plockablåbärpaus! Tjejen ääälskar blåbär, hon kunde knappt sluta då hon väl börjat.

  

  

    


  


  


  


  

Varmkorv, kladdkaka och myspys.

  


  

Lycka är att bli målad till en indianflicka.

  

Brorsan 6 veckor gammal.

  

Nä, nu är klockan snart 23.30, nu blir det sängen. Ska väl upp ett antal gånger inatt och säkert tidigt imorgon.   

God natt!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards