Alla inlägg under november 2009

Av Therese Marcusson - 28 november 2009 12:22

Är det NÅGON som fortfarande läser min blogg som aldrig uppdateras??? Jag är inte flitig nu för tiden när det gäller den...

Här är allt iallafall ganska som vanligt. Är fortfarande mammaledig, börjar om att jobba i slutet av januari. Ska bli spännande att skola in Agnes på dagis med start den 11/1.

Ikväll ska vi sova i stan för Marcus ska på 30-års fest och då passar jag på att käka romröremackor och se film med Carro. Sen är det ju skyltsöndag imorgon så för att slippa köra hundra gånger om upp och ner till stan och hämta och skjutsa Marcus och så så sover vi  hos mamma och pappa.

Har inga prillans nya bilder inlagda i datorn men jag kan ju lägga in bilder från då jag var i Boden för typ 1½ vecka sedan eller nåt. Hade faktiskt bloggat då men nåt hände så allt försvann så då sket jag i allt men här kommer bilderna.


Hälsade på hos Malins mamma som höll på att trimma hundar...

  

Hälsade på hos min gamla arbetskompis Therese och hennes barn Sonny och Stella (ursäkta, råkade kapa Therese huvud :/

  

Också sov vi försås en natt hos Malin, Mats och Philip.

Var bjuden på barnklädesparty hos Malin.

  

Lunch med Malin och Mats på resturang. Smaskens!

  


Gah, måste köpa en mus till datorn, blir galen på "fingervalsen". Nu vaknar Agnes. Trevlig helg!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards