Alla inlägg under augusti 2013

Av Therese Marcusson - 22 augusti 2013 21:48

Lite bättre bilder tagna av duktiga fotografen Malin Stenlund från Burträsk.


Marcus verkar fokuserad =)

 

De flesta bilder får tala för sig själv =)

 


 

 

               

Våra kära barn kom med ringen =)

     


       


            


Man får inte glömma att tacka =)

   

Pjuh =)

Kramkalas utanför, här min kusin Monika.

   

Faster Birgitta

 

Mitt kusinbarn Tyra

 

Charlotte och Joakim

 

Min kusin Mikael

 

Min morbror Bertil

 

Eva från Göteborg

 

Tore från Göteborg

 

Mitt kusinbarn Valter

 

Eva och sonen Elias

 

Carro

 

Eva igen.

 

Arvid blev lite trött, bäst att lägga sig en stund =)

   

Såja, lite bilder blev det =) Tusen tack alla som kom!



Av Therese Marcusson - 21 augusti 2013 21:21

Här kommer bilderna från kyrkan, festen tar vi i nästa inlägg =) Allt gick jättebra och det var såååå trevligt att få gifta mig med min Marcus  

Det kommer att komma ett annat inlägg med lite bättre bilder, tagna av den "riktiga" bröllopsfotografen!

Lilleman är uppklädd och redo att åka till kyrkan.

 

Lite fotografering från före vigseln (taget av min mor)

   

Kommer dom snart tro??

 

Och vi kom, och vi blev man och fru   

       

Vi klarade det, ingen som svimmade eller ramlade!

 

Många kramar utanför kyrkan, och såklart lite fotografering.

           

Men var är Arvid?

 

Familjen samlad.

   

Tack och hej så länge, sen for vi på den riktiga fotograferingen. Som sagt, bilder från festen i nästa inlägg.

   

Av Therese Marcusson - 14 augusti 2013 22:19

Mina underbara vänner överraskade mig med en alldeles fantastiskt trevlig och rolig dag/kväll!!


 

Jag fick ha dueller mot olika kompisar under hela dagen, skitskoj, här ska jag och Carro kolla vem som kan hålla bollen längst i luften. Hon vann.

 

 

Dom tog med mig ner till älven, jag verkar grubbla..

 

Åt en smaskig helmysig lunch gjorde vi.

  

En duell mot Malin, vem kan spotta långfil längst? Hon vann.

 

Skål fina ni!

 

Duell mot Sofia, vem kan äta en banan snabbast?

 

Jag vann.

 

Dom tog med mig till relaxavdelningen på Friskvårdskompaniet, snacks och lite vätska.

 

Innan det var dags för ett afrodanspass, sjukt roligt och svettigt!

 

Jag fick hålla i passet ett tag, kul men svårt!

 

Duell mot Charlotte, vem kan stoppa in flest maschmallows i munnen och fortfarande säga "en funny bunny"

 

Hon vann.

         

Vätskepåfyllning och lite frågesport.

 

Duell mot Ida, vem kan snabbast få ner pennan i flaskan? Jag vann.

   

Bubbelbad och sen bastu.

 

Pizza hämtades och intogs.

 

Gör mig redo för ny duell.

 

Duell mot Sara, vem kan ha fyra tamponger i munnen och snabbast dricka upp en öl? Hon vann.

         

Sara fixade mitt hår. Hm.

 

Blev bra!

 

Fru Marcus Nyström

 

Duell mot Anna, vem kan plocka upp en påse längst ner mot marken? Hon vann.

         

På fest i logen på travet.

 

Grabbgänget från svensexan kom dit, dans och sång hela kvällen.

   


Sjuuuuukt roligt, tack alla underbara inblandade människor   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards