Alla inlägg under april 2013

Av Therese Marcusson - 5 april 2013 21:28

Vårvintern är ju faktist en härlig tid, i övrigt är jag ingen vintermänniska men nu har det ju varit härligt i några veckor. Och det bästa av allt, man vet att man har allt framför sig, värme och sol!!  

För två veckor sedan for vi till Harads eftersom det var skotertävlingar där, övernattade på Brittas pensionat precis som förra året. Och sparkarna dom stod kvar, än om något trasigare än året före =(

 

Malin och grabbarna stod med husvagnen i Storklinten bara 1,5 mil från Harads så vi for dit och sov även där i husvagnen, det var spännande värre. Dom hade ju såå bra lift till pulkbacken, barnen klarade sig i princip själv.

 

På söndagen då Marcus kom till backen blev det även slalom för Agnes.

 

Malins grabbar Philip och Oscar.

 

Sen var det ju påsk förra helgen, jag jobbade tyvärr endel dagar, Marcus och barnen for tidigare till Rotsjön och på söndagen kom jag och stannade till måndagen. Underbart väder bjöds vi på! Här är hela karavanen. Längst fram Marcus, på "pakethållaren" har han barnens nya skoter, efter den sitter pulkan och baki den två bobbar. Och längst bak kör jag med egen skoter och håller koll på att alla hundar hänger med.

 

Tolka efter skotern är en favorit.

 

För att inte tala om barnens nya skoter, en kitty cat. Framförallt Arvid är överlycklig! Och pappan. LillMarcus.

 

Jag och hundarna lapar sol.

 

Pimpeldags. Tyvärr ingen fiskelycka överhuvudtaget på hela helgen.

 

Tack och hej!

Ps, grattis till SAIK som just gick till final, kan gissa att morfarn är nöjd nu.     




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards