Alla inlägg under mars 2011

Av Therese Marcusson - 30 mars 2011 21:30

Jag har ju en kompis som heter bästa Carro, hon har en dotter som heter Rut som är kompis med Agnes, Rut har nu fått en lillebror och Arvid fick därmed en ny polare   

Idag var vi där och tittade på lilla knyttet som ännu inte fått något namn. 3 dagar ung är han och jättesöt. Sååå lik Rut när hon var bebis om man frågar mig.

  Grabbarna grus!

  Arvid 9 månader har fortfarande inte fått någon tand, tycker det börjar va dax nu.

  Agnes däremot var nyss hos tandis och hon har då alla 20   

 

  Mina älskade ungar!  

  Nä, åter till Grey`s. Och städning i reklamen =)

 


Av Therese Marcusson - 24 mars 2011 10:11

Hej bloggen!

Detta inlägg tillägnas min goda vän Charlotte. Hon har haft lite tråkigheter på sistone och hon bad mig om att uppdatera bloggen och jag sa till henne att "din önskan är min lag".

Dock så blir det inte så spännande inlägg då vi inte gjort nåt speciellt på sistone, det blir bara lite bilder från senaste tiden. Inser dock att jag hade väldarns mycket mer bilder på Arvid än på Agnes, beror nog mest på att när jag går hemma och hon är på dagis så åker kameran fram ibland för jag har "lite" å göra...

Arvid har nu blivit 9 månader...

 

 

  Cableguy

  Agnes med sin älskade Puh..

  Arvids första skotertur. Han verkade gilla det jättemycket!

 

  Tittut!

 

Idag är det STORM ute (igen). Sitter och försöker välja ut vilken förstoring vi ska välja från Arvids fotografering. Gå in och kika och lägg DIN röst i bloggens kommentarfält vettja!! =)

http://newen.se.linweb57.kontrollpanelen.se/photocart kod: da1f806e


Puss och kram!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards