Alla inlägg under maj 2014

Av Therese Marcusson - 26 maj 2014 15:44

Jag och Marcus och barnen bokade en sista minuten till Mallorca. Jag var tveksam länge men Marcus insisterade på att han ville ha en veckas semester innan målarsäsongen satte igång. När det plötsligt dök upp en resa där priset var nedsatt rejält samtidigt som det föll sig så bra att jag bara var tvungen ta ledigt två pass på jobbet på en hel vecka så slog vi till. Samma avresedag hade mor och far bokat en resa till annat resmål. Men då deras resesällskap blev sjuk så sa vi att häng med oss då, och det fanns kvar några platser, även om mamma fick flyga med Fritidsresor och pappa med Ving =) Även bror Fredrik med familj hakade då på=)


Redo, vi flög från Skellefteå, det var väldigt skönt!

 


Arvid i hotellets lekpark.

 


Agnes 5 år och Arvid 3 år. Snart 4 =)

 


På en lång brygga. Jag tappade ner mina solglasögon. Min hjälte, min man, dök efter dom   

 


 


Vi åkte minitåg runt Alcudia.

   


Dykar´n

 


Slushkillen.


Snäckletar´n.

   


Hoppa över småvågorna är ju en favorit.

     


"Mamma, ta kort på mig"

 


Tre generationer =)

 


En saknas, en grabb med för mycket spring i benen för att ha tid att ta kort.

 


The gang.

 


"Titta min tatuering"

 


Vi hyrde dessa och cyklade runt =)

 


Ett blommande Mallorca.

 


Lite stora barn att sitta i vagn, men då vi gillar att promenera och se mycket så orkar inte småbena så mycket, då är det skönt att ha med vagnar. Då kan man sova en stund också, skönt då det ofta blir sena kvällar.

 


Vi drog iväg till en delfinshow, som var lite av en djurpark också. Lite bilder därifrån.

     


   

 

Showen var fantastisk!

   

Sen blev det papegojshow, inte alls lika bra.

 


   

I väntan på rolig ballong.

 

Arvid är i nuläget mer intresserad av hästar än vad Agnes är.

 


     


 

Morfar är duktig på att leka i poolen. Lite kallt var det dock. För min del.

 


Min pappa fyllde år. Han ogillar tatueringar, men när barnbarnen ger honom det i present så har han väl inget annat val än att göra den, en drake, tuff morfar.

      Tillbaka till vardagen. Over and out. Nu får vi väl börja njuta av den svenska sommaren snart hoppas jag. Häromdagen var det +31 och nu +6.   


















Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards