Alla inlägg under december 2010

Av Therese Marcusson - 28 december 2010 12:59

Då var julen slut för denna gång. Vi har haft en bra jul, till skillnad från många andra fick vi vara friska. Däremot kom förkylningen som ett brev på posten efteråt. Nu är hela familjen snoriga. Jobbigast är det förstås för lilleman.

Här kommer lite bilder iallafall från julen -10

Att klä granen var kul..

  

I år fick Arvid bara se på, roligare blir det för han nästa år. Fast han ser rätt nöjd ut ändå =)

  

Klädda och redo att fara och träffa Tomten!

  

God jul

  

Att träffa Tomten är inga större problem för Agnes... "Tomten ingen fara" upprepar hon gärna =)

  

  Och Arvid han var för liten för att förstå nåt.

    

Vad kan det vara??  

En pippimössa!!! (OCh vips, där har kläderna åkt av, har en dam som helst springer omkring naken jämt!)

  

Och en spark!! (får man lägga ut sånna här bilder på nätet? Hon håller ju iallafall för med sin nya Pippi, som också fort blev naken)

  

Kul jul!

  

jiihoo!

  

Agnes på tjocken!

  

Avslutningsvis, Agnes har fått basta för första gången. Efteråt " Agnes basta mera imorgon"

  

Hoppas ni också haft en bra jul!


Av Therese Marcusson - 26 december 2010 23:16

Våran dator är tillbaka! Här kommer några "gamla" bilder...

Kreta -07

  

Kreta

  

 Vi förlovade oss på den resan. Detta är vår förlovningslunch, pizza :)

    

   

  

Bild från grannarnas bröllop :)

  

Marcus och Nova snackar..

  

Nova är poppis :)

  

Vår undulat Polly.. (har vi ej kvar)

  

Albin då han var mini..

  

Jag på min fars hoj!

  

Nyårsafton X antal år sedan (? typ fem år sedan)

  

Sitter på Arlanda efter att ha varit och köpt Ronja.. 5 år sedan..

  

Här har hon blivit större men tror fortfarande hon är lika liten..

  

 Svärmor och jag på Gran Canaria X antal år sedan..(5 år sen?)

  

 Mina småttingar (Ceasar längst till höger) 3 år sedan..

  

 Over and out, klockan är mycket, somnar snart...

  


Av Therese Marcusson - 13 december 2010 14:59

Våran dator har gått sönder igen. Eftersom vi inte "klarar av" att vara utan dator i flera veckor så har vi tagit in gammdatorn. Där finns en massa bilder. Tänkte att jag kunde lägga in lite bilder från förr. Dom är väl inte så vansinnigt gamla men från tiden innan jag började blogga iallafall...


Nämen det gick ju som dåligt (och när jag tänker efter så visste jag nog det sedan förra gången datorn var trasig. grrr!

Men bilderna är iallafall inladdade här på bloggsidan så jag får väl lägga in dom då vi får igen vår dator. (när nu det blir, inte snabba!!!)


Hej svejs!





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards