Alla inlägg under oktober 2011

Av Therese Marcusson - 16 oktober 2011 21:03

Här kommer lite bilder från helgen då Marcus fyllde 30. Grattis darling!

Eva och Thore från Göteborg var på besök den veckan. Här prövar Agnes halsduk, mössa, sockar som Eva stickat åt MIG. Men hon passade rätt bra i dom också, eller hur?!

   Eva & Thore   

   Jag och födelsedagsbarnet!

 

   Hallå Jörgen??! (ha ha, driver lite med dig, det blev några då du tittade, fast fler då du blundade)

   Arvid och farmor.

   Agnes hjälper till med vällingen.

   Mia kelar med hundarna.

  

   Agnes och Frida höll igång rätt bra på kvällskvisten.

  På lördagkvällen hade Marcus bjudit hem några kompisar på käk.

   Jag och Elin.

 På söndagen blev det gemensamt 3-års kalas med föräldragruppen. De årliga mor/far/barn bilderna togs =) Svårt att få dom bra kan jag meddela, fast det är ju lite tjusningen, nån grinar, nån smiter (Thilo och Kajsa syns ej här), och alla tittar åt olika håll =)

 

 Sen for vi till Ljus medan det ännu var ljust så vi tog en jaktsväng med hundarna. Fick skjuta på en fågel men bom bom, Marcus måste köpa ny bössa, en som når lite längre.

Nej, det är inte jag som skjuter, även om Marcus gärna vill att jag tar licens men jag trivs rätt bra med att bara gå med.

   Nu blir det att börja göra kväll, har jobbat hela helgen och är inte ledig förrän på onsdag( japp, har ju börjat om att jobba, har jobbat en månad, känns bara bra) Ska göra iordning dagiskläder inför morgondagen.


Tjing! 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards