Alla inlägg under november 2011

Av Therese Marcusson - 13 november 2011 20:52

Förra helgen var jag, Marcus och några till i Stockholm för att gå på konsert och se Mark Knopfler. Två hotellnätter blev det och riktigt trevligt hade vi! Vi hann ju med lite mer än bara konsert.

Kom fram rätt sent på torsdagkvällen men vi hann med att gå och ta en drink eller två och gå och käka lite...

 

Vi brudar som var med! Ann-gerd, jag och Elin

  

Några av karlarna. Jonny, Marcus och Rikard.

  

Nattamat på Mackedonken.

  

ÅÅÅÅså hann vi hälsa på fina Charlotte. Liiite typiskt dock, jag hade verkligen ställt in mig på att får träffa hennes lilla bebis. Då hon var beräknad på söndagen före, dvs fem dagar före vi skulle ner. Tror ni den hade behagat komma ut?? Nix. Lite besviken men inte så mycket att göra nåt åt. MEN jag knackade på magen och sa till honom att nu var det faktiskt dags att komma ut. Och vad tror ni händer ?? 1 ½ timme efter vi skiljts från henne så går vattnet!! Joho, duktig kille! Ska snart ner och träffa honom   

  

Shopping! Med en lite obekväm Marcus, han gillar inte att gå på stan så ni kan ju gissa om han gillar att gå på stan i Sthlm. Han kände sig som Crocodile Dundee i New York.

  

Middag hos Jimmy innan vi begav oss mot konserten...

    

Nu trivdes Marcus mycket bättre! På väg in i Globen och dags för hans STORA idol.

  

Mark Knopler  

  

För er som inte vet vem Mark är. Den här låten tycker även jag är fantastiskt bra.

http://www.youtube.com/watch?v=Dqok5m4lqeE&feature=related

 

Puss och kram!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards