Alla inlägg under december 2015

Av Therese Marcusson - 27 december 2015 12:11

Ännu ett sorgligt inlägg, vi har förlorat två hundar på tre månader. Båda var visserligen gamla men det är lika jobbigt ändå. Nova var en relativt pigg nästan tolvåring då hon plötsligt fick inre blödningar som vi trots tappra försök inte fick stopp på. Vi vet inte om hon ätit i sig nåt, råkat ut för nån kraftig stöt mot kroppen eller om något inifrån börjat blöda pga att det fanns nåt elakt där... Efter några dagar mådde hon iallafall så dåligt så hon fick somna in här hemma. Nova var en väldigt speciell hund för oss, dels för att hon var mitt och Marcus "första barn", nej, det går inte att jämföra med att förlora ett barn, men jag menar mer på att hon alltid funnits hos oss, jag och Marcus hade inte varit tillsammans så länge då vi skaffade henne. Sen hade hon en härlig personlighet och ett hjärta av guld. Skulle vilja påstå att hon var en "once in a lifetime" hund. Hon är så saknad och det är så tomt här hemma. Även Ronja är forfarande väldigt saknad och tårarna kommer fortfarande titt som tätt då jag tänker på mina hundar.     


                         

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards