Alla inlägg under juni 2011

Av Therese Marcusson - 23 juni 2011 20:17

Länge sedan jag bloggade nu. Vi har varit till Lycksele djurpark, tänkte jag kunde lägga ut lite bilder därifrån.

När vi var på väg dit hade just tromben passerat så det låg verkligen träd överallt och vi fick köra en omväg för det gick inte att ta sig fram. Det kanske inte syns så bra men det ligger ett träd över vägen där borta.

  Men fram kom vi ju iallafall. Klappa get.

  Åka tåg och äta glass!

  Paus med tåget, hämta igen hon som smet.

  Sälarna var en favorit. Vi fick även se när de blev matade.

  Köra bil.

  Lekparken var nog det Agnes tyckte var roligast. Vi höll aldrig på att få henne härifrån. Och hon åkte dessa långa rör utan att tveka, trodde jag inte hon skulle göra. Det är hon som kommer ut där nere.

  Åka båt med papps Persson.

  Det var trevligt. Vi övernattade på hotellet och var på djurparken två dagar.

Sen så har ju Lilleman fyllt ett år för en vecka sedan. Han börjar bli stor nu min lillbäse. Här kommer lite bilder från kalaset.

          Han kan förresten gå nu   


Trevlig midsommar!











Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards