Alla inlägg under februari 2010

Av Therese Marcusson - 23 februari 2010 20:38

Hej på er därute!

  

Är ju rent fruktansvärt dålig på att blogga nu för tiden.

  

Men nu fick jag ett gäng bilder från i helgen skickade till mig så de kan jag ju lägga upp.

  

Svärmora fyllde ju nämligen 60 i lördags. "Göteborgarna", Eva, Thore, Lars, Isabella och David var här för att fira Britte.

Först var vi på Leo´s lekland så barnen skulle få ha lite kul, och det hade dom   Och själv får man ju ta fram barnasinnet igen då man är där, Agnes klarar ju inte att leka där själv. Jag har då brännsår på armen efter att ha åkt ruschkana   

  

Bella var en superbra barnvakt åt Agnes, dom lekte jättebra hela veckan faktiskt, "hängde som värsta polarna" som Marcus sa.

     

Den här ruschkanan bara älskar Agnes, hon tjuter av skratt hela vägen. Även farfar var smidig nog att åka med fröken!

  

Här hoppar jag, Agnes och lillbebbe studsmatta. Man har börjat få lite kagge, är nu i v.21, mindre än hälften kvar!

(ursäkta den felvända bilden)

  

Efter Leo`s for vi på Hotell Aurum och åt god middag.

  

Efter att ha rejsat i korridorerna på hotellet så tog även denna kvällen slut, men trevligt hade vi! Kolla förresten in den fina tröjan Agnes fick av Eva, hon är så duktig på att sticka, fick ett helt gäng med kläder! Uppskattat värre!

  

Det var allt för denna gång. Nu håller vi tummar och tår för att vi får lite roligare temperatur ute! Som den frusna själ som jag är så är jag såååå less!!  

 

Puss och kram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards