Alla inlägg under mars 2012

Av Therese Marcusson - 29 mars 2012 21:22

Vilka läser min blogg nu för tiden egentligen?


Tack på förhand för svar!  

Av Therese Marcusson - 26 mars 2012 12:58

Har en kille som älskar att spela innebandy, riktigt duktig, tur vi har ett bra kök för hans intresse!

 

Ett annat är att åka skoter, lillkillen blir skogstokig då han inte får åka mer. Till pappans stora glädje   Här är vi ute med skotern för nån helg sedan. Arvid sitter fram med pappa och jag och Agnes sitter i pulkan.

 

Agnes älskar att fota! När hon lånar kameran kan hon ha den hur länge som helst och ta hur mycket kort som helst om man inte begränsar henne lite. Är rätt kul att kolla igenom kameran då hon haft den en stund. Kanske man kan hitta nån billig kamera hon kan få när hon fyller fyra, blivande fotograf?

Här har hon fotat mig...

   

Fredagkväll drog jag, Marcus och barnen till Harads för Marcus skulle delta i skotertävlingar på lördagen.

Middagen intogs på korvgubben.

 

Vi checkade in på Brittas pensionat, ett jättemysigt ställe visade det sig! Barnen somnade i princip på en gång, sen satt vi ute i det gemensamma tv rummet tillsammans med Johannes (Marcus kompis/medhjälpare på firman) och Lina. Johannes skulle också tävla på lördagen.

 

Dessvärre blev det morgon redan 06.00 Men solen sken och vi klädde på oss och gick ut!

 

Utanför "Brittas" stod sparkar man fick låna.

 

Den här Britta har även nåt som kallas för Tree hotel, hade varit jättekul att bo där men 3500/natt tyckte vi var lite saftigt. Boendena är alltså i träden.

 

   

En härlig stund hade vi ute!

 

Fotograf Agnes Nyström  

   

På lördagmorgon släppte jag av Marcus på tävlingen och drog vidare till Boden. Först hälsade vi på hos min gamla arbetskompis Therese och hennes familj. Här leker dom i Stellas rum, den tjejen gillade verkligen rosa, tror allt i rummet var rosa, tihi!

 

Sen for jag vidare till Malin, där invigde vi lekpark för första gången i år. Mycket uppskattat hos barnen. Tyvärr blev det så kul så Agnes glömde bort sig och kissade ner sig och då var det bara att gå in igen. Så kan det vara.

    

På kvällen blev det bad och lördagsmys. Lilla Oscar fyllde ett år i helgen, shit vad fort det går, tyckte nyss vi var där och hälsade på då han var nyfödd!

 

Oscar, Agnes och Arvid lekte rätt bra tillsammans, särskilt Agnes var jätteförtjust i Oscar =) Storebror Philip såg vi inte till så mycket då han precis fått ett nytt X-box, inser också att jag inte tog något kort på honom.

 

   På söndagen bar det av hemmåt. Ett stopp på Biltema, där fanns lite roliga grejer att prova.

 

Och lite fika... Mamma, jag vill också ta kort!

 

Okey då!

  

En trevlig helg, dock några missöden och tråkiga besked.

När killarna plus Lina skulle köra hem från tävlingen så krockade dom, inga personskador men den andra bilen blev visst rätt mosad. Tråkigt besked om svärfar lördagmorgon (kämpa Janne, det här grejar du!) och ett litet missöde med släpen på väg hem (men som gick bra)

 

Hej då!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards