Alla inlägg under december 2016

Av Therese Marcusson - 26 december 2016 19:06

Länge sen sist som vanligt!

Lägger in lite bilder från då jag och Arvid och Ceasar var i Boden och hälsade på Malin och Oscar. Och från Bahia Feliz som vi var till i November. Börjar med Boden, var där i september tror jag... Oscar och Arvid fann verkligen varandra!

           

Gran Canaria. Man börjar längta tillbaks när man sitter såhär och lägger in bilder en dryg månad senare..!

                                 

Vi var till stranden i Maspalomas en dag.

     

Strandpromenaden i Bahia Feliz.

       

När jag och Marcus var i Thailand så träffade vi min kompis Anna på stranden där. Denna gång var hon i Bahia samtidigt, vi stötte på dem ett par gånger =) 

 

På delfinshow i Palmitos Park.

   

Arvid gillar fjärilar. Han var i himmelriket då vi var i ett fjärilshus och han fick hålla i en sådan stor fjäril!

                   

Slut för denna gång, gott nytt år gott folk!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards