Direktlänk till inlägg 25 december 2018

Finland sommaren 2018

Av Therese Marcusson - 25 december 2018 22:04

Det blev en liten semestertripp i somras och den bar av till Finland med båt från Umeå till Wasa. Det var en trevlig minisemester!


 Barnen tyckte det var kul att åka färja!


     

Vi var på ett nöjesfält som hette Powerpark. Det var väldigt bra, vi var där tills de stängde =)

       

Där fanns även gocart där man kunde köra tandemgocart, så vi tog var sitt barn och körde!


 

Andra dagen for vi på Tropiclandia. De gillade nöjesparke mer...

 

Jag och Marcus hade väldigt svårt att komma överrens om vad vi skulle hitta på sommaren -18 men detta blev väldigt bra och vi var alla nöjda och glada =)


 
 
Jojjen

Jojjen

28 augusti 2019 13:11

Fantastiska bilder på detta och ånga andra inlägg. Och Finland är så mysigt, jag var ofta där när jag var yngre.

http://https://chalice101.tumblr.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Marcusson - 4 december 2022 14:16

Sjuukt länge sedan jag la in nåt här.  Coviden kom ju och strandsatte allt och alla. Men en liten sammanfattning från de senaste åren är väl att vi har sparat två kattungar, Freja och Tyra. Vi har haft en valpkull Haldenstövare där vi sparade Glädj...

Av Therese Marcusson - 23 juli 2020 19:58

Här kommer en liten sammanfattning av 2019. Vi fick tre gulliga kattungar       Vi åkte på ett par utställningar/ gick jaktprov med Ella som stolt kan titulera sig som J RR SE V-18 SE V-19 Geitmyras Ella      Vi fick tre gulliga kaninunga...

Av Therese Marcusson - 23 juli 2020 17:07

Såhär ett halvår senare så kom jag på att jag måste blogga om vår underbara Thailandsresa där vi var tillsammans med Andreas, Maria, Moa och Melker. Vi bodde i Tri Trang beach i närheten av Patong.    Packade och klara!   Våran pool   A...

Av Therese Marcusson - 25 december 2018 22:16

Kära pappa/morfar fyllde ju 70 i år. (och jag 40 och brorsan 50) så pappa bjöd med oss utomlands =) Till Kreta bar det av. Morfar och farfar (som också hakade på) blev som barn på nytt i vattenrutchkanorna =)     Kusinerna Albin och Wilma. ...

Av Therese Marcusson - 30 november 2017 19:49

I oktober , just när det regnade som mest här hemma så åkte vi till Cypern tillsammans med Andreas, Maria, Moa och Melker. Det var en mycket trevlig vecka med fint väder och gott sällskap. Arvid och lite fina blommor.   Bad bad och åter bad. ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards