Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Therese Marcusson - 30 maj 2009 21:00

Det är lördagkväll och Marcus är borta, han är på väg hem från Lycksele och jag tänkte försöka hålla mig vaken tills han kommit hem. Började sitta och titta i bildarkiven här på datorn. Tänkte jag kunde lägga in lite bilder från förr (tja, så gamla är dom inte, men några år gamla iallafall) och några bilder som inte varit på bloggen. Då har jag ju nåt att roa mig med:-) (Obs, korten är inte i tidsordning)

Jag och min pappa då vi var på Kreta..

Vi förlovade oss då vi var på Kreta (nej, inte jag och min pappa, jag och Marcus.) Då fick vi en champange som var utgången sedan länge. Smakade vatten! Här ska jag sprätta korken, trodde den skulle flyga all världens väg men eftersom den var så gammal så föll den rakt ner i backen. Vi fick oss ett gott skratt iallafall! Och senare också en ny champange :)

 

De lyckliga tu...

Jag och Marcus på bröllop. (inte vårt, utan våra grannars)

Här är Marcus då han fortfarande mekade väldigt mycket i sin kära dragracingbil. Ska bli kul att se vad vi gör av all ledig tid i sommar!!

Agnes då hon var rätt ny. Redan då var det visst kul att smila upp sig mot kameran :)

Ronja som liten valp och skulle lära sig "sitt"

Kusinerna vitaminerna när vi var på Rhodos...

Min mamma och pappa...

 Jag med kanske valpkullens sötaste valp!

Och hela gänget!

Våran undulat Polly som vi hade ett tag.

Jag och min svärmor då vi var på Kanarieöarna...

Nu orkar jag inte mera, nu är det nog bara ca 45 minuter kvar tills Marcus kommer hem, ska gå och göra något annat nu, kanske gå och göra iordning nå fika så det finns klart då han kommer.

Hej svejs!








Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards