Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Therese Marcusson - 24 maj 2008 14:30

Stackars Ceasar har skurit upp en tass ordentligt. Det hände på den korta promenaden till brevlådan. Han var och hoppade på några stenar och måste ha trampat olyckligt på en. Det är besvärligt för det är så svårt ställe att hålla rent. Han haltar av och till men ibland glömmer han bort att han har ont. Så nu är det till att hålla på och rengöra, ha strumpa på ute och tratt inne. Enligt veterinären ska han inte få slicka för det kommer in bakterier. Han var mäkta sur igår då vi tog på han tratten men idag går det bättre, men gladast är han förstås de gånger man tar av honom den.

Det positiva var att jag blev tvungen åka till Lotta i Ursviken igår kväll och låna en tratt och då fick jag ju träffa lilla supersöta Xon 11 veckor, hur söt får man va??


Ceasar fick följa med och han fick komma ut och träffa lillen och storebror Viggo. Plötsligt var Ceasar som en jätte, och kändes inte som en valp längre med sina 7 månader.

Här är Ceasar och Viggo, och jo, lilla Xon tränger sig in där i mitten:-) 

Bus! De där grabbarna ska nog ha kul ihop i framtiden!

Nu får vi hoppas Ceasars tass blir bra fort. Han vill ju springa och rusa och busa i skogen med flickorna. Och matte vill slippa vara orolig för sin gosse.

Nu ska jag snart börja göra mig iordning för 40-års fest.

Ha en trevlig lördagkväll!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards