Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Therese Marcusson - 22 maj 2008 21:17

Eller hur var det nu då? Ok, en vecka till hade man lätt kunnat stanna. Men sen börjar jag längta efter hundarna, den svenska maten och vardagen.

Vi har iallafall haft det kanonbra. Jättebra väder, god mat, och trevligt sällskap. Vi var elva stycken och det var ju mina nära och kära, så här såg vi ut en kväll...



Och såhär fin var utsikten från vårt hotell...


Väl hemma blev jag välkomnad av glada hundar. Men de hade haft det bra hos sina respektive skötare, inga problem.

Vi begav oss förstås ut i skogen, fartiga hundar som var lite svåra att fånga på bild idag, och när jag lyckades så blev det mest bara suddigt.





 En stackars katt hann de då med att jaga upp i ett träd, hoppas den inte sitter där än :-/

När jag kom hem igen lagade jag en av mina favoriträtter, den så kallade skinkrätten, smakar alltid lika bra!


Sen var jag mätt och belåten och kunde börja packa upp resväskan och tvätta.

Nu har jag och grannen nyss varit ute på kvällspromenad och nu ska jag sätta upp en lampa som Ceasar sprang hem när han vann best in show. Kanske inte den snyggaste, men ett tag kan man ju ha den uppe iallafall :-)

Sov gott på er!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards