Alla inlägg den 23 november 2008

Av Therese Marcusson - 23 november 2008 19:53

Hej

Söndagar brukar jag ju blogga så jag gör väl det idag också, även fast jag känner mig väldigt omotiverad. Det är nog för jag känner mig trött och slut för stunden.

I veckan har vi tagit det ganska lugnt och inte gjort så mycket...

Men jag må ju lägga in några bilder på Agnes iallafall...

 

 

 

Hundarna har varit med Marcus och svärfar och röjt i skogen flera dagar i veckan, dom älskar ju att hänga med på saker och ting och här ber dom "snälla husse ta oss med idag med!!"

 

Vi har fått vinter här i stan! Hundarna är glada, men vad gör Nova egentligen???

 

Det är trevligt med snö, det blir mycket ljusare och renare ute. Däremot får det gärna räcka med den snö som kommit, då kan man fortfarande gå i skogen... Marcus däremot han håller nog inte med, han vill köra skoter!!

Idag har vi varit på skyltsöndag. Men det gick då knappt att ta sig fram med barnvagn, det var så fruktansvärt mycket folk! Så det blev bara en snabb sväng. Köpte nybakat bröd och så ett par skor...

 

Nu ska jag se sista avsnittet av "Ensam mamma söker", det har visst börjat hör jag...

Hej då!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards