Alla inlägg den 21 december 2008

Av Therese Marcusson - 21 december 2008 19:45

I tisdags fick vi besök av Thilo och hans mamma Anna och pappa Fredrik. Thilo var lika rolig och pratsam som alltid, han är en härlig kille!

I onsdags var jag för första gången på öppna förskolan med Agnes. Hon var dock bland de yngre, de flesta andra kunde sitta upp själva och även krypa. Men hon hade några av sina kompisar från föräldragruppen där och dom är ju ungefär lika gamla som henne. På bilden jag, Josse och Mia med våra barn Agnes, Leia och Isak. Dessvärre var även Norran där och fotograferade för att göra en artikel om att det aldrig fötts så många barn på Anderstorp som nu. Det är klart att det vore kul om Agnes kom med men själv hoppas jag att jag slipper va med på bild. Men det var många barn där och de tog mycket bilder så det är inte alls säkert vi är med...

Idag, söndag, var det härligt väder och vi fick med oss husse/pappa ut på promenad.

Sen så har ju då Agnes fått en till kompis!! Carros lilla bebis har tittat ut i vida världen! Idag fick vi komma och titta på den lilla sötnosen som ännu går under "Smulan". Tre dagar gammal är det lilla knyttet. Söt söt söt!

Såhär dan före dan före dan före dopparedan så önskar jag Er en riktigt GOD JUL! Avslutar med ett kort från då vi skulle försöka få till ett julkort. Det tar på krafterna att vara fotomodell :-) Agnes sover...

 




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards