Alla inlägg den 7 december 2008

Av Therese Marcusson - 7 december 2008 15:26

Veckans sysslor:

I torsdags bjöd vi våra föräldrar på "julbord". Tja, prinskorv och potatis iallafall...

 

Efter middagen hade farmor sagostund med Agnes...

 

 I fredags var vi på babybad med Agnes för första gången. Vi var i badhuset i Burträsk. Hon tyckte det var väldigt skönt och avslappnande. Och så fanns det så roliga figurer i vattnet som hon kunde prata med. Det måste vi göra fler gånger!!

 

 

 

Man blir ju lite pömsig av att bada så sedan blev det mys med kalle kanin...

 

Nu har jag fått ta fram sparken, det har varit perfekt sparkväder i helgen. Fort går det, och ibland får man lite draghjälp!

 

Hundarna har även fått en ny leksak, den var mycket uppskattad! Det gäller att inte glömma bort jyckarna, oftast blir det ju åt Agnes man köper grejer nu.

 

Igår kväll var jag på julbord med jobbet. Det var trevligt att träffa alla igen och att komma ut lite själv. Agnes skötte sig snyggt hos mormor och morfar och jag kunde äta i lugn och ro!

 

Avslutar med bild från dagens promenad, det var väldigt vackert väder, solen lyste och snön låg vit i träden....

 

Nu ska jag börja laga nå middag. Gubben som har varit ute i garaget och jobbat hela dagen börjar nog bli hungrig.

Ha det bäst!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards