Alla inlägg den 16 september 2011

Av Therese Marcusson - 16 september 2011 21:13

I veckan har bästa Charlotte " Charlie ", varit här. Och då hon är UTAN TVEKAN bäst på att kommentera i denna blogg så ska hon självklart själv vara med i bloggen då jag väl får träffa henne, hon bor ju nämligen i El stockholmo.

En kväll var vi här och åt surströmming, det måste hon ju få smaska i sig då hon är här  

Carro, Rut (låt mig slippa va med på bild), Charlie och Ruts lillebror Hugo.

Arvid lånade syrrans trasiga solglasögon  

  Nygifta fru Magdalena och jag.

  Mina barn äter mellis.

  Jag, Carro och Charlotte var och hälsade på Maria i Ostvik. Hon har två pojkar varav den yngre, Malte, är fyra dagar yngre än Arvid.

  Carro och Hugo

  Rut och Agnes fick pyssla ett tag innan det var dags för lunch.

   Sen var vi hos Carro en kväll. Då kom även Anna dit. Både Charlotte och Anna är ju runda om magen, ska bli såååå kul att träffa de små där inne!

   Det har varit så kul att träffa dig i veckan, blir ju rätt långt mellan gångerna tyvärr. Fast nu blir det ju snart att åka ner på bebistitt   

  Trevlig helg! Idag är min sista mammalediga dag. På måndag börjar allvaret igen!


 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards