Alla inlägg den 5 september 2011

Av Therese Marcusson - 5 september 2011 20:18

I lördags hade jag, Marcus, Jörgen och min hyffsat nya svägerska Sofia fest i mor och fars stuga i Byske. Det var nog länge sedan jag skrattade så mycket på en kväll. Riktigt kul hade vi. Här kommer ett gäng bilder, många är rätt slamsiga men det bjussar vi på  


Grillning...

    Men bror då!

 Jag och min andra hälft...

   På promenad med Isak och Ceasar...

   Kubb...

   Skulle bara ta ett kort på mig och brorsan men så blundade han så vi skulle ta ett nytt men vi började inse att han inte kunde titta, vi kämpade och kämpade. Vi höll på att skratta ihjäl oss i kampen om ett vettigt kort....

                        Jag tycker jag brukar få blå tänder av rödvin men Jörgen är då värre!!

Hur som , så tog Sofia över i kampen...

            Han behöver visst hjälp...

  Gruppbild...

   Sofia i sitt esse utanför fönstret. Nöff nöff

   Jag och Cess...

   Den röda tråden går runt...

         Dagen efter, bulle till frukost, lite trött...

   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards