Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Therese Marcusson - 30 juni 2009 21:47

Idag har jag varit och hälsat på Lena och Lipton i Bastutjärn, Norsjö. För den som inte vet det så är Lipton Ceasars bror. Även idag visade termometerna 30 grader så efter en skogspromenad i Norsjös skogar så blev det ett välbehövligt dopp i det blå. Jag badade bara benen Lena var inte den som var bangen, hon badade utan att klaga över att det var kallt.

Vi kastade även lite dummysar åt jyckarna.

Lipton och hans mor Ronja....

 

 

Lipton har lärt av sin matte, man ska inte vara feg då det gäller vatten!

Ikväll har vi varit på invigningen av caféet som öppnat här i Skråmträsk. Det är gamla kvarnen som är tillfixad och numera alltså ett fik. Så har ni vägarna förbi Skråm så ta en fika. Det är ju kul att någon törs satsa såhär i byarna så nu får vi hoppas att många stannar till för en kaffekopp.

Det var iallafall knökfullt på invigningen.

Nu ska jag gå och lägga mig och vila min arma rygg, har ont i den, det känns att man lyfter och lyfter och lyfter sin lilla älskling mycket.

Imorgon väntar visst ännu en strålande dag. Då kanske det blir mer av sådant här:

HEj svejs!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards