Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Therese Marcusson - 15 mars 2009 19:36

I tisdags var vi på möte på bvc. Den här gången handlade det om att barnsäkra hemmet, olyckor och sjukdomsfall. Mycket bra information om hur man tex gör om barnet sätter i halsen (men måtte man slippa testa!)

Vi skulle ta gruppfoto men Agnes var jättetrött och jag hann inte ens vänta tills alla lagt ner sina barn. Då skulle alla ha blivit besprutade av hennes tårar. De som hann med på bild innan jag var tvungen plocka upp en ledsen Agnes var: Isak, George, Hardy oxå Agnes

På onsdagen for jag, Carro, barnen och Magdalena till Luleå och hälsade på Josefine som fått en liten Max för två månader sedan. Han var så söt så!

Close up på Max!

Vi gick på stan och åt supergod lunch.

Vi gick på stan i några timmar och Agnes var så snäll och tålmodig trots att hon var vaken nästan hela tiden.

De andra barnen var också snälla men i slutet var Rut less på att ligga i vagnen. Då fick hon vara uppe en stund men sen var vi alla ganska nöjda med shoppingturen så då begav vi oss till Josse igen...

En mycket trevlig tripp måste jag säga! Alltid kul att göra "något annat"

På torsdagen hade jag ett ärende att göra i Ursviken. Då passade jag på att hälsa på Lotta och ta en promenad med henne. Xon och Ronja fick rusa av sig lite energi.

 Igår blev jag 7 månader säger Agnes! Om fem månader är det KALAS!!

Idag har det varit en helt fantastiskt fin dag. Vi for till Ljusvattnet så Agnes skulle få spendera lite tid med farmor och farfar.

Brorsans barn var sugna på att pimpla så dom kom förbi. Inga firrar blev det tyvärr...

Hundarna hade kul på isen...

Sen tog vi en korvring med oss och for och grillade. Gott var det!

Agnes fick provsitta skoter för första gången. Marcus blev ju väldigt nöjd då det visade sig att hon tyckte det var väldigt spännande=)

Själv är jag inte så mycket för att köra skoter men jag körde faktiskt några hundra meter idag...

Avslutningsvis så har jag fått några bilder av min andra bror på Agnes kusin Frida då hon var i fjällen förra veckan. Lägger in dom också. Hon är så himla duktig på alla sporter hon provar på, i detta fall slalom!


Hej då!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards