Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Therese Marcusson - 1 mars 2009 20:10

Då jag fortfarande inte kan uppdatera hemsidan så får jag ta nyheter här så länge. Har försökt locka hit brorsan men han har inte haft tid att komma...

Iallafall så har liten blivit stor. Ceasar har blivit så pass gammal att det var dags för röntgen och ögonlysning. Det gick bra. B höfter och ögon u.a Skönt!

Ceasar när han var liten och oskyldig, ca 8 veckor gammal ;-)

Även hans syster Glädjedalens american beauty "Fia" har just blivit röntgad och ögonlyst. Höfter A och ögon u.a Kanon!

Den här veckan började med ett besök i Kroksjön hos Carina och lilla Eskil. Först blev det svettig promenad. Bitvis oplogad väg. Jag flåsade mest, skyllde på att jag hade tyngsta ungen =)

Rut 2 månader, Agnes 6 månader och Eskil nästan 3 månader..

Sen så har Agnes varit sjuk för första gången i sitt liv. Fick feber så då har vi tagit det ganska lugnt i veckan. Här är hon, blank i ögonen lillstumpan. Fotot taget av mästerfotograf Robin 6 år.

På fredagen kom iallfall min mamma och tog Agnes ett tag så jag fick rasta hundarna ordentligt. Jag och Josse var ut på långpromenad i otroligt fint väder!

 Igår fick Agnes komma sig ut och få frisk luft. Då fick hon också inviga sittdelen till barnvagnen. Hallå världen, kul att se dig!

Husse följde med på promenaden. Bus med husse är det bästa hundarna vet!

Tidningsbuden får ta varsin del av Norran!

 Lördagkväll blev MYCKET TREVLIG! Min kompis Charlotte som numera bor i

Stockholm har varit i stan och hälsat på. Vi gick högstadiet ihop och bodde på samma gata så vi umgicks mycket. Hon, Carro, Rut och Anna kom hit och käkade tacos och såg melodifestivalen.

Att träffa Charlotte är alltid lika kul för det spelar ingen roll hur länge det var sedan man sågs, det är alltid som förr ändå! Många goda skratt blev det under kvällen.

Anna, Carro, "Charlie" också jag!

 The gang från förr! (förutom Rut då, hon har tillkommit på senare tid =)

Idag for vi till Ljusvattnet. Gick på isen...

Fikade... "I love farmor" men jag tänker mest på mat "ge mig, ge mig"

Sen fick Britte ta fram saxen och frisera Marcus långa kalufs. Under tiden fick Agnes köra matstolen!


Vi hörs!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards