Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Therese Marcusson - 12 oktober 2008 21:51

Då det kommit vissa protester om att jag ska lägga ner bloggen så må jag väl fortsätta ett tag till. Framförallt så är det vänner och släkt söderut som tycker det är tråkigt, och då handlar det nog framförallt om att dom inte har möjlighet att se Agnes i verkligheten så då vill dom kunna se bilder på hur hon växer.

Hur som, i sista blogginlägget så skrev jag ju att Marcus fyllde år. Han blev väldigt glad över sina båda presenter, denna fick han av Agnes. Han kör ju dragracing och har ju teamtröjor till killarna som hjälper till att meka. Självklart måste ju Agnes ha en sån:-)

 Och av mig fick han ett biljardbord. Han har länge pratat om att han skulle vilja ha ett här hemma, oftast blir det bara när vi är utomlands som vi kan spela. Så när det dök upp ett fräscht ett på blocket så slog jag till! Än så länge så får han ha det i vardagsrummet men tanken är att det ska stå i garaget, men han må få spela sig lite less iallafall. Jag har ju inte alltid möjlighet att följa med ut i garaget då han vill spela...

 

 Min brorsdotter Frida kom på kalaset och hon tycker så mycket om sin kusin. Hon önskar nog nästan att det var hennes lillasyster...

 

 Här en annan bild på Agnes 8 veckor..

 

Vad har vi gjort mer i veckan då? Jo, vi har varit och fikat med min arbetskompis Anna som har en liten Thilo som är några veckor äldre än Agnes. Det är ju jättekul att träffas och prata med någon som har barn i

samma ålder.

Anna och gossen Thilo:

 

Och jag och Agnes:

 

I helgen har det ju varit älgjakt för Marcus nu igen. Efter att ha vinkat av honom på morgonen så har jag och Agnes myst i sängen. Annars så sover hon i sin egen säng på natten, men på morgonen så brukar hon få komma och mysa.

 

Och då det nu har funnits jägare i skogen i helgen så har promenaderna sett

ut så här:

 

 Marcus jagar med Ljusvattnets jaktlag och då vi var ditbjudna på middag ikväll så visste vi ju att jakten var slut så då kunde vi gå en skogspromenad. Härligt tyckte vi allihop!

 

Avslutningsvis, en bild på Ceasar med hans favoritleksak: svärföräldrarnas kattunge!

 

Ha det bra!










Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards