Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Therese Marcusson - 5 oktober 2008 16:39

Funderar på att lägga ner den här bloggen, kanske blir detta den sista... Det känns inte som att det händer så jättemycket spännande i mitt liv just nu. Eller jo, för mig händer väl egentligen det mest spännande jag varit med om, nämligen att se mitt barn utvecklas för var dag som går, men det känns inte som att jag har så mycket intressant att berätta för er där ute...

Nåväl, nog om det...

Såhär kan det se ut ibland nu (när det inte är för kallt) Det finns ju dagar då jag kanske inte har tid och ork att gå de där jättelånga promenaderna som hundarna är van, så när man märker att de börjar ha allt för mycket energi så brukar jag köra med moppen på en skogsväg så får dom rusa av sig. Det tycker dom är himla skoj!

 

Det blir ju mycket mys inomhus med Agnes förstås...

 

 Är man barn till en hundälskare så måste man förstås ha hundar på

kläderna :-)

 

Igår var vi ute och jagade. Tyvärr ingen lycka men det var kul ändå. Här är det skogsfågel vi är ute efter...

 

Och här tog vi Nova med oss och satt och lurade på änder...

 Nu ska vi äta middag, sen ska Agnes få veckans bad, sen ska jag slå in klappar, Marcus fyller år imorgon, jag tror han kommer att bli väldigt glad över sin present (kan dock inte berätta vad det är, han brukar faktiskt läsa min blogg då och då)

Hej då!!!!!!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards