Direktlänk till inlägg 14 november 2010

En bra helg!

Av Therese Marcusson - 14 november 2010 21:19

När jag fyllde år fick jag i present av Marcus att välja någon minisemester. Jag valde att fara till Källan Norsjö och i helgen bar det av! Agnes lämnades hon mormor och morfar och Arvid följde med oss.

Redo för avfärd!

  

Marcus och sonen läser biltidning i väntan på våra behandlingar. Jag fick en ansiktsbehandling och Marcus valde massage. Det var mycket skönt!!

  

Vi var ute på en småkall promenad!

  

Lille mannen skötte sig bra på minisemestern, det var bara just då han skulle lägga sig för kvällen han inte var på nå vidare humör... Och tyvärr så hade dom dubbelbokat den enda resesäng dom hade så han sov i vår säng och då sover jag inte så bra... tyvärr.   

Vi roar oss medans pappa avnjuter massagen.

  

När det var dags för middag blev vi först lite besvikna då vi såg att det var bordsplacering och vi skulle dela bord med andra. Vi hade väl som velat ha lite myspysmiddag och privacy men sen visade det sig att vi hamnat med ett riktigt trevligt par. Vi hade jätteroligt! Dom var från stan så man kanske springer på dom någon mer gång! Det var musiktävlingar och modevisning och stämningen var på topp.


  

 Killarna pratade skoter mest hela tiden och vi tjejer pratade mest barn, dom hade tre stycken..

Dom kör skoter om nån undrar   skål!

  

Idag var det ju då fars dag. Vi var på Taste och åt med svärfars och sen for vi till pappa och drack kaffe.

  

Agnes var i sitt esse och sprang runt som en dåre på Taste, hon var alldeles svettig, humöret var på topp! Tur det inte var så mycket folk där =)

  

Hoppas ni andra också haft en bra helg!


Puss och kram  



































 
 
Ingen bild

mamma o pappa

15 november 2010 12:21

Så roligt ni såg ut att ha! Det var trevligt att ha Agnes under tiden så ni fick ha lite avkoppling.

 
Karin J

Karin J

16 november 2010 11:03

Så kul att du bloggat lite! Vad skönt med en minisemester och så stor Arvid har blivit (även om det inte var så längesedan jag såg han)! Hihi vilka härligt rosiga kinder Agnes hade när hon busade på Taste :)

http://baoao.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Marcusson - 4 december 2022 14:16

Sjuukt länge sedan jag la in nåt här.  Coviden kom ju och strandsatte allt och alla. Men en liten sammanfattning från de senaste åren är väl att vi har sparat två kattungar, Freja och Tyra. Vi har haft en valpkull Haldenstövare där vi sparade Glädj...

Av Therese Marcusson - 23 juli 2020 19:58

Här kommer en liten sammanfattning av 2019. Vi fick tre gulliga kattungar       Vi åkte på ett par utställningar/ gick jaktprov med Ella som stolt kan titulera sig som J RR SE V-18 SE V-19 Geitmyras Ella      Vi fick tre gulliga kaninunga...

Av Therese Marcusson - 23 juli 2020 17:07

Såhär ett halvår senare så kom jag på att jag måste blogga om vår underbara Thailandsresa där vi var tillsammans med Andreas, Maria, Moa och Melker. Vi bodde i Tri Trang beach i närheten av Patong.    Packade och klara!   Våran pool   A...

Av Therese Marcusson - 25 december 2018 22:16

Kära pappa/morfar fyllde ju 70 i år. (och jag 40 och brorsan 50) så pappa bjöd med oss utomlands =) Till Kreta bar det av. Morfar och farfar (som också hakade på) blev som barn på nytt i vattenrutchkanorna =)     Kusinerna Albin och Wilma. ...

Av Therese Marcusson - 25 december 2018 22:04

Det blev en liten semestertripp i somras och den bar av till Finland med båt från Umeå till Wasa. Det var en trevlig minisemester!    Barnen tyckte det var kul att åka färja!         Vi var på ett nöjesfält som hette Powerpark. Det va...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards