Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Therese Marcusson - 11 januari 2009 13:23

Det har varit en lugn vecka i veckan.

Skulle egentligen fara och bada i Burträsk tillsammans med Anna och Jonna och barnen men då det var juluppehåll från babyplasket även denna vecka så åt vi lunch tillsammans istället.

Tuva 7 mån, Agnes snart 5 mån och Thilo snart 6 mån...

 

 Agnes har fått sig en hoppgunga. Första gången hon skulle testa den var den usch och fy, andra gången, då kortet är taget, var den väl ok, vi får se hur det blir nästa gång om hon börjar gilla den mycket eller ej... Kan vara skönt med något som kan roa henne en stund. Hon håller på att vara lite småless på babygymmet...

 

Annars har även helgen varit lugn, Marcus har mycket att göra så han har jobbat, själv roade jag mig igår med att sätta upp en väggdekor....

 

På kvällen blev det bad för Agnes, hon håller på att växa ut baljan!!

 

Idag har jag och Josse varit på långpromenad.

 Vi fick för oss att vi skulle gå runt sjön (det blir en väldigt lång promenad) men efter ett tag var vi så himla svettiga och törstiga (glömde tyvärr ta med en vattenflaska, man är ju törstig som aldrig förr då man ammar !!) så vi kom på den briljanta idén att gena över isen. Med barnvagn. Och om vi svettades före så var det ingenting mot vad vi gjorde då vi börjat gå över isen! Det var ingen höjdare att gå där med vagn!! Det slutade med att jag agerade dragoxe, satte ett koppel längst fram i vagnen och drog och Josse puttade på. Pust!!

Nu tar jag en paus från bloggandet ett tag, återkommer kanske till våren....

Ha det så gott så länge. Agnes, som har händerna i mun mest hela tiden just nu, hälsar!

 

//Therese



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards