Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Therese Marcusson - 17 juli 2008 17:17

Eftersom man lever ett ganska lugnt liv så finns det inte så mycket att skriva om varje dag så nu gör jag en sammanfattning om vad som hänt denna vecka istället.

Min sambo Marcus håller ju på med dragracing. I helgen som var så var det tävlingar i Piteå. Jag var dit en dag och tittade. Det gick väl sådär, lite krångel med vissa grejer men han lyckades iallafall få till personbästa i tid. Här förbereder dom för uppstart...

 

 Och här är han ute och ska köra ett race. Han har den svart/vita bilen...

 

 I måndags var jag på grundprovskursen igen.

Här ser vi tjocka jag och Ceasar vänta på att få hämta apporten.

 

Och här kommer den...

 

 Tack Lotta för bilderna!

Sen tyckte jag, Carro och Anna att det var dags att fara iväg på en liten semestersväng. Så vi for till Piteå och hyrde stuga en natt. Äldst fick gå först den här gången så det blev Nova som fick följa med. Och hennes polare Svea var också med. Vi hade mycket trevligt. Shoppade, solade och gick på promenader.

 

 

 Mattes hjärtegryn Nova tyckte det var väldigt skönt att vara på semester!

 

Idag, torsdag har Glädjedalens a shot at glory "Teddy" varit förbi. Dom bor ju utanför Storuman men var och campade på Burträsk camping och självklart kom dom förbi. Det märktes mycket tydligt att Ceasar och Teddy kände igen varandra. Mycket bus blev det medan vi fikade rabarberpaj.

Här en bild på Teddy då det var dags att säga adjö för denna gång.  

 Nu ska jag ta och laga middag och säga hej då till Marcus. I helgen är det

tävlingar igen, denna gång i Fällfors, han och teamet bor i Marcus buss så de blir borta torsdag till söndag. Men man får väl pallra sig dit och se honom köra en dag åtminstone. Hoppas bara det slutar regna annars blir det inga tävlingar och med tanke på hur mycket tid och pengar de som håller på med dragracing lägger ut så hoppas jag för deras skull att det är uppehåll!

Trevlig helg!!!







Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards