Alla inlägg den 24 april 2008

Av Therese Marcusson - 24 april 2008 22:02

Även idag sken solen även om det var lite blåsigare idag så var morgonpromenadet väldigt härlig. Här kommer några bilder från skogen.

Nova rusar fram bland riset..

Ronja njuter i fulla drag av att rulla sig i snön..


När jag sen kom hem igen så var det dags att städa lite, hade bjudit hem Caroline och Per på surströmming. Dammsuga bort lite grus från golvet, plocka bort lite och sätta upp mina nya gardiner rummet...

Satte mig även ner för att anmäla till ssrk utställningen i Piteå sista maj. Hade lite svårt att bestämma mig för vilken eller vilka hundar som skulle få följa med men till slut så blev det alla tre.

Ceasar låg på golvet och tog det med ro att han skulle få följa...

Till slut så kom våra gäster och jag fick äntligen min efterlängtade surströmmingsmacka. Surströmming är det absolut bästa som finns! Skulle lätt kunna äta det imorgon igen, blir aldrig less. En gång blev det flera strömmingar över, då sparade jag några i en glasburk och åt till frukost dagen efter :-)


Hur gott ser inte det här ut??!!


Nu är man mätt och belåten, har släpat mig ut på en liten kvällsprommis och nu är det nog snart dags att krypa till kojs.

Sov gott!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards